18922
No cover
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Availability:
Wypożyczalnia Brzyska
Brak informacji o dostępności: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz.1 Podstawy: R.1 Wprowadzenie: Zarządzanie wiedzą, e-biznes i CRM; Nowe oblicze Nowej Gospodarki; Kręta droga za nami, "Nowe" imperatywy. R.2 Gospodarka elektroniczna, zarządzanie relacjami z klientem i zarządzanie wiedzą: Nowy cyfrowy krajobraz, Gospodarka elektroniczna, Zarządzanie relacjami z klientem, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie relacjami z klientem na bazie wiedzy. R.3 Mapa drogi do sukcesu: mapa zarządzania relacjami z klientem na bazie wiedzy. Cz.2 Mapa implementacji KCRM: R.4 Dopasowanie wyborów strategicznych i technologicznych: Rozwiązanie dylematu nowatora, Strategiczny model KCMR, Analiza otoczenia biznesu, Rozumienie kontekstu, Technologia strategiczna, R.5 Audyt i analiza: Dlaczego audyt wiedzy o kliencie jest potrzebny? Faza wstępna audytu, Wybór punktu odniesienia i metody audytu, Metoda audytu, Dokumentowanie kapitału wiedzy o kliencie, Wykorzystanie wyników audytu do KCMR, R.6 Tworzenie zespołu wdrożeniowego: zadania wiedza specjalistyczna, Skład zespołu, Przywództwo, Ocena ryzyka i najczęściej spotykane błędy, R.7 Projektowanie infrastruktury technologicznej: Wyzwania projektowe, Cykl życia klienta, Zarządzanie wiedzą o kliencie: ramy technologiczne, Architektura KCMR, Integracja, Względy długookresowe, R.8 Rozwój i stymulowanie wynikami wdrażanie systemów KCMR: Ukryte koszty i inne niespodzianki, Wdrażanie systemów metodami typu "big-bang" - przegląd, Spojrzenie poza kaskadę, Metoda przyrostowa stymulowana wynikami, R.9 Przywództwo, Zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną: Przywództwo, Zmiana kultury organizacyjnej. Zarządzanie zmianą. Cz.3. Planowanie sukcesu: R.10 Ocena, pomiar i doskonalenie: Podstawowe miary, Miary tradycyjne, Podstawowe miary KCMR, Miary wszechstronne, Pułapki.
klientem i zarządzanie wiedzą : Nowy cyfrowy krajobra z, Gospodarka elektroniczna, Zarządzanie relacjami z klientem, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie relacjami z klientem na bazie wiedzy, R.3 Mapa drogi do sukcesu : Mapa zarządzania relacjami z klientem na bazie wiedzy. Cz.2 Mapa implementacji KCRM : R.4 Dopasowanie wyborów
strategicznych i technologicznych : Rozwiązywanie dyl ematu nowatora, Strategiczny model KCRM, Analiza otocz enia biznesu, Rozumienie kontekstu, technologia strate giczna. R.5 Audyt i analiza : Dlaczego audyt wiedzy o kliencie jest potrzebny?, Faza wstępna audytu, Wybór punktu odniesienia i metody audytu, Metoda audytu, Do kumentowanie kapitału wiedzy o kliencie, Wykorzystnie wyników audytu do KCRM. R.6 Tworzenie zespołu wdroże niowego : zadania i wiedza specjalistyczna, Skład zes połu, Przywództwo, Ocena ryzyka i najczęściej spotyka ne błędy. R.7 Projektowanie infrastruktury technologi cznej : wyzwania projektowe, Cykl życia klienta, Zarzą dzanie wiedzą o kliencie:ramy technologiczne, Archite ktura KCRM, Integracja, Względy długookresowe. R.8 Roz wój i stymulowane wynikami wdrażanie systemów KCRM : U kryte koszty i inne niespodzianki, Wdrażanie systemów metodami typu "big-bang"-przegląd, spojrzenie poza kas kadę, Pożegnanie z big-bang, Metoda przyrostowa stymul owana wynikami. R.9 Przywództwo, zarządzanie zmianą i kultura oraganizacyjna : Przywództwo, Zmiana kultury o rganizacyjnej, Zarządzanie zmianą. Cz.3 Planowanie sukcesu : R.10 Ocena, pomiar i doskona lenie : Podstawowe mairy, Miary tradycyjne, Podstawowe
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again